سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

از جمله چیزهایی که پستی دنیا را به تو نشان می دهد، آن است که خداوند ـ جلّ ثناؤه ـ بساط آن را از رویت وجّه و اختیار، از سرِ اولیا و دوستانش برکشیده و از روی آزمون و فتنه، آن را برای دشمنانش گسترده است. [امام علی علیه السلام]

روزهای تنهایی
سه شنبه 88/6/31 ::  ساعت 10:33 صبح

دمتون خود بهاره دست من خود زمستون

آب کنید غم دستامو توی خورشید دستاتون

واسه ما جایی بذارید گرچه مارو دوست ندارید

همه دنیا فدای اون دل ازما جداتون

 

 

 

بوسه هایت ، جنس باران
لبانت به از صد چشمه ساران
به دو چشمانت رشک ورزد ماه تابان
و گیسوانت بسانِ رودی بی پایان ،
مرا تا بیکرانِ جنون رهنمون خواهند ساخت !
چه سخاوتمندانه است
اینک
شکوهِ حضورت ، در آغوشم
با گرمای وجودت
ای طلوع جاودان
آب کن
برفهایِ این دلِ یخزده و خاموشم
ای دستهایِ تو سرشار از آسمان
با هر نوازشت
در من رنگین کمان بساز!
و با هر لبخندت
خورشید را
به میهمانیِ چشمهایم دعوت کن !
گلهایِ سرخِ درونِ سینه ات را
به لمسِ نگاهم بسپار
و از منِ اهل پاییز
برگهای زردم را بتکان !
می خواهم با بوی تنت
بهار را
من ، رج به رج
نفس بکشم
و آنگاه
برای بودنت ، ستاره نذر کنم
هر شب ، یکی
تا به تعظیم ات آورم !
با هر بار گفتنت که:
دوســـــــــــتـت دارم
بنای عقل را در هم خواهم کوفت !
من آسمان را به اشکِ شوق خواهم کشید
تا کویر را با خنده پر کنم !
و ساقه های گندم را با زمزمه های باد، سرمست !
من خدا را هم
از ایمان خویش
خواهم ترساند !!
بــــــــــاور کن ...
 

رفتم رفتم
رفتم و بار سفر بستم
با تو هستم هرکجا
هستم
از عشق تو جاودان ماند ترانه من
با یاد تو زنده ام عشقت بهانه
من
پیدا شو چو ماه نو گاهی به خانه من
تا ریزد گل از رخت در آشیانه
من
رفتم و بار سفر بستم  با تو هستم هرکجا هستم

آهم را می شنیدی به حال زارم می رسیدی
نازت را می خریدم تو ناز من را می کشیدی
به خدا که تو از نظرم
نروی
چو روم ز برت ز برم نروی
رفتم و بار سفر بستم با تو هستم هرکجا
هستم

اگر مراد ما برآید چه شود
شب فراغ ما سرآید چه شود
به خدا کس ز
حال من خبر نشد
که به جز غم نصیبم از سفر نشد
نروی یک نفس ز پیش چشم من
که
به چشمم به جز تو جلوه گر نشد
رفتم و بار سفر بستم   با تو هستم هرکجا
هستم

 

 

 

 

¤ نویسنده: مریم کیانیان



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه

:: کل بازدیدها :: 
11521

:: بازدیدهای امروز :: 
0

:: بازدیدهای دیروز :: 
1


:: درباره من :: 

روزهای تنهایی
مدیر وبلاگ : مریم کیانیان[6]
نویسندگان وبلاگ :
مریم کیانیان
مریم کیانیان (@)[0]



:: لینک به وبلاگ :: 

روزهای تنهایی

::فهرست موضوعی یادداشت ها ::

عاشقانه ها . عکس . هستی من .

:: دوستان من ::

هر چی تو فکرته

:: لوگوی دوستان من ::



::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

::موسیقی وبلاگ ::

:: اشتراک درخبرنامه ::